Použite proces digitálneho schvaľovania pre celé oddelenie nákupu vo vašej spoločnosti. Vaši kolegovia si objednávajú sami a Vy máte úplnú kontrolu a prehľad o požiadavkách, zoznamoch nákupov, histórii objednávok a právach používateľov.
Nastavenie schvaľovacieho procesu »V rámci procesu digitálneho schvaľovani a digitálne zmapujete svoju hierarchiu nákupu a vytvoríte štandard objednávania pre celú svoju spoločnosť. Prostredníctvom prístupu k svojmu firemnému účtu môžete vytvoriť ľubovoľný počet používateľov, ktorí môžu nezávisle zadávať objednávky zo širokej škály produktov. Máte prehľad a vaši pracovníci dostávajú požadované položky ľahšie a rýchlejšie. Voľnotextové objednávky a nakupovanie od dodávateľov, na ktorých sa nevzťahujú rámcové zmluvy (Maverick buying) sú minimalizované.
Automaticky získate prehľady objednávok, aby ste mali úplnu kontrolu nad svojimi nákladmi. Okrem iného dostanete komplexné informácie o nákladoch na skupinu výrobkov, objednávateľa, dodaciu adresu, nákladové stredisko alebo prehľad všetkých vašich žiadateľov o registráciu. Vneste väčšiu transparentnosť do procesov obstarávania.
Máte otázky alebo potrebujete podporu pri nastavovaní a používaní schvaľovacieho procesu My Mercateo?
Kontaktujte nás »Sme radi, že vám môžeme pomôcť!