Home » Konferencie a eventy » 3. CEE e-procurement Summit stredovýchodnej Európy

11. apríl 2019 - Šamorín, x-bionic® sphere

3. CEE e-procurement Summit stredovýchodnej Európy

Šamorín, Slovenská republika – Po veľkom úspechu 1. a 2. ročníka organizujeme aj tento rok e-procurement Summit pre náš región. Hlavnou témou konferencie je digitalizácia nákupu – Procurement 4.0, a to predovšetkým pri nákupe periférneho  tovaru v regióne strednej a východnej Európy. Osvedčené postupy a trendy popíšu vo svojich prednáškach medzinárodne uznávaní odborníci a skúsení manažéri nákupu, a zároveň spoločne zodpovieme otázky na jestvujúce výzvy elektronického obstarávania, a to všetko so simultánnym tlmočením (angličtina, slovenčina, maďarčina). Tohtoročným keynote speakerom bude pán James Marland, Vice President spoločnosti SAP Ariba. Zhrnutie 2. ročníka nájdete pod týmto linkom.

CEE 2019

Dátum a čas:

11. apríl 2019, od 8:30 hod.

Lokalita:

X-bionic convention sphere v Šamoríne
Adresa: Dubová 2254/33, 931 01 Šamorín-Čilistov

Konferenčné centrum sa nachádza v areály x-bionic® sphere v peknom prostredí popri Dunaja.
facility_xbionic_conference
x-bionic® sphere s celkovou rozlohou viac ako 1 000 000 m2 poskytuje profesionálne podmienky pre výkon 27 olympijských športov.


Program konferencie:

8:30-9:00 Registrácia účastníkov
9:00-9:15 Otvorenie konferencie, Andrej Ürge MBA,
regionálny riaditeľ spoločnosti Mercateo
9:15-10:00 Dr. Bod Péter Ákos, bývalý guvernér Maďarskej národnej banky
The Eastern Periphery of Europe Versus the EU Core: Healthy Vibration or Clash of Cultures?
10:00-10:45 James Marland,  Vice President, SAP Ariba
What B2B Sellers can learn from observing the latest procurement trends
10:45-11:15 Networking, kávová prestávka – občerstvenie
11:15-12:00 Peter Ledermann, Člen predstavenstva skupiny Mercateo
Solutions for the digital gap in e-procurement. What happens with the existing relationships with digitalization?
12:00-12:45 Martin Jonastik, Compliance Specialist,
IKEA Indirect Material and Services,
Zdeněk Pytlíček, Team Leader Procurement Performance at innogy CR
Digitalizácia indirektného obstarávania v praxi
12:45-14:00 Obedová prestávka
14:00-14:30 Werle Zoltán, Managing Consultant, Pásztor Dávid, Consultant, IFUA Horváth & Partners Kft.
Procurement 4.0: Examples how digital solutions can boost your performance
14:30-15:00 Gurkan Huryilmaz , Purchasing Turkey – CEO
eProcurement for Indirect Procurement, e-Catalogues in Indirect Procurement, Real-Time Spend Analysis and Reporting
15:00-15:30 Jan-Henner Theissen, Founder targetP!
Digitalization in Procurement: How ditgital solutions like eSourcing will enable your organization to be agile while driving value
15:30-16:00 Networking, kávová prestávka – občerstvenie
16:00-16:30 Tomáš Veit, Head of Procurement for Asahi Breweries
People Diversity Driving the Procurement Success
16:30-17:00 Łukasz Kozicki, CEO, NextBuy sp. z o.o.
Indirect spend optimisation – how to start this process?
17:00-17:30 Cocktails & Dreams – záver konferencie
17:30-19:00 Voľný program s možnosťou využitia doplnkových aktivít ponúknutých
komplexom x-bionic® sphere, ako wellnessplaváreňfitness atď.
19:00- Pre zostávajúcich príjemné posedenie pri večeri a drinku
v reštaurácii Ferrier´s steak house priamo v areály x-bionic® sphere

 

Registrácia:

Vašu účasť, prosíme, potvrďte vyplnením prihlášky najneskôr do 29. marca 2019. Počet účastníkov konferencie je ohraničený na maximálne 200 návštevníkov.


Účastnícky poplatok 120 Eur (cena bez DPH) zahŕňa:

Účasť na konferencii, konferenčné a tlačové materiály, občerstvenie s kávou, obed.

Spôsob platby

Faktúra. Informácie pre uskutočnenie platby obdržíte najneskôr do troch pracovných dní po odoslaní prihlášky.

Zrušenie účasti a storno podmienky

Účastnícky poplatok bude vrátený s 10% znížením na pokrytie administratívnych nákladov v prípade, že písomné zrušenie účasti bude doručené najneskôr do 04. apríla 2019.

Zhrnutie konferencie z roku 2018:

 


  Hotel  Možnosti ubytovania

X-BIONIC® HOTEL

Hotel Kormorán 

Samaria Hotel  


Kontakt:

V prípade otázok alebo pripomienok, obráťte sa na nás:

Názov spoločnosti/zákaznícke číslo

Meno a priezvisko*

E-mail*

Telefónne číslo*

 

Vaša správa*

 

Poistenie

Spoločnosť mercateo nenesie zodpovednosť za zranenie, chorobu zúčastnených osôb alebo za prípadné iné mimoriadne udalosti, rovnako ako za ušlú mzdu, škodu na majetku alebo akúkoľvek finančnú stratu počas konania konference. Účastníci si môžu zariadiť poistenie podľa vlastného uváženia.