Home » Mercateo – dôležité informácie

Dôležité informácie v súvislosti s vypuknutím koronavírusu

Vážený zákazník,

ako online-trhovisko so širokým pokrytím na medzipodnikovej úrovni v Európe takisto pozorujeme, že z dôvodu vypuknutia koronavírusu (COVID-19) pociťujeme problémy v dodávateľských reťazcoch aj u nás. Spoločne s našimi obchodnými partnermi pracujeme intenzívne na tom, aby sme zaistili, že budete môcť na trhovisku Mercateo aj naďalej rýchlo a bez problémov pokryť svoje potreby.

Stavy skladov & doby doručenia
Sme v neustálom kontakte s našimi dodávateľmi, aby sme Vám mohli poskytnúť čo najväčšiu transparentnosť ohľadom dostupnosti tovaru a doby dodania. U vybavenia pre homeoffice a ochranných materiálov je aj naďalej zvýšený dopyt. To môže v určitých situáciách viesť k problémom pri dodaní. Z tohto dôvodu odporúčame pri objednávke z týchto skupín produktov skontrolovať stav skladu u daného produktu. Pri produktoch v týchto kategóriách, ktoré nie sú skladom, nemôžeme v súčasnosti zaručiť dodržanie stanovených dodacích lehôt. Ak dôjde k oneskoreniu, budete samozrejme okamžite informovaní. Okrem toho sa môže stať, že objednávky budú ojedinele stornované, napríklad príde viac objednávok súčasne na jeden dostupný produkt.

Dodacia adresa & príjem tovaru
Ak chcete zabezpečiť hladký priebeh dodávky, uistite sa, že je zadaná správna dodacia adresa a zaistite, aby bol možný príjem tovaru. To, že sa vyhneme neúspešným dodávkam, nám umožňuje doručiť ďalšiu objednávku.

Vzhľadom k tejto aktuálnej výnimočnej situácii prosíme o Vaše porozumenie, robíme všetko pre to, aby sme Vás v týchto náročných časoch čo najlepšie podporili.

Váš servisný tím Mercateo

PS: Mercateo sa Vás snaží podporovať, aby ste mohli vykonávať svoju prácu doma. Objednajte si potrebnú techniku pohodlne domov, vytvorte pracovné postupy schvaľovania pre kolegov alebo digitalizujte svoje nákupné procesy. Viac informácií »

Často kladené otázky

Prijíma Mercateo stále externé návštevy?
Aby sme sa vyhli možnému prenosu koronavírusu, obmedzili sme naše interné a externé stretnutia na minimum. To platí aj pre pracovné cesty zamestnancov Mercateo a prijímanie hostí.
Vo väčšine prípadov je možné externé schôdzky uskutočniť tiež virtuálne alebo telefonicky, čím odpadá nutnosť osobnej návštevy na mieste.
Môžem sa nakaziť z balíčka či produktu, ktorý som si objednal cez Mercateo?
Riziko infekcie dotykom prodoktu alebo povrchu, ako napríklad listu či balíka, je veľmi malé. Svetová zdravotnícka organizácia (WHO) k tomu vydala nasledujúce stanovisko:

„Štúdie ukazujú, že koronavírusy (zahŕňa aj doteraz známe informácie o COVID-19 vírusu) môžu na povrchoch prežiť niekoľko hodín alebo až niekoľko dní. To sa môže líšiť podľa podmienok (napríklad: typ povrchu, teplota alebo vlhkosť prostredia). Ak si myslíte, že povrch môže byť infikovaný, očistite ho bežným dezinfekčným prosriedkom, aby ste zabili vírus a ochránili seba a ostatných. Umyte si Vaše ruky vodou a mydlom. Vyhnite sa dotyku Vašich očí, úst či nosa.

https://www.who.int/news-room/q-a-detail/q-a-coronaviruses

Ako sa správajú kolegovia z Mercateo, ktorí sa pohybovali v rizikových oblastiach?
Po dohovore s dotyčným kolegom zostane daný kolega po svojom návrate preventívne dva týždne v domácej kancelárii (home office). Týmto opatrením by sa malo zamedziť možnému prenosu vírusu na kolegov.
Ako zmením svoju doručovaciu adresu, pretože som momentálne na Homeoffice?
Jednoducho zadajte svoju aktuálnu adresu a k vašim zásielkam sa dostanete obvyklým spôsobom.

Prístup k správe adries na serveri Mercateo získate na paneli s ponukami v časti „Moje Mercateo“> Profil> Adresy.

Nemáte možnosť upraviť adresy v ukážke objednávky, nemáte príslušné oprávnenie? Dôvodom sú pridelené práva v administrácii užívateľa. V takom prípade kontaktujte svojho správcu, ktorý môže zadať doručovaciu adresu.

Ak ste pripojení k Mercateo prostredníctvom OCI, zmeňte prosím doručovaciu adresu vo Vašom systéme ERP. Prosím dbajte na to aby v objednávke bola uložená nová dodacia adresa.

Pracuje Mercateo ďalej napriek korona kríze?
Bezpečnosť a zdravie našich zamestnancov sú našou najvyššou prioritou. Naši zamestnanci stále viac pracujú z domu, aby minimalizovali riziko infekcie. Vytvorili sme technickú infraštruktúru, ktorá nám umožňuje pokračovať v zabezpečení našich služieb v celej Európe bez obmedzení a byť tu pre Vás.
Prečo už nemôžem nájsť niektoré výrobky na Mercateo trhovisku?
Sme v neustálom kontakte s našimi dodávateľmi, ktorí transparentne informujú o úrovniach skladových zásob, zmenených dodacích lehotách a možných prekážkach. Produkty, o ktorých vieme, že momentálne nie sú k dispozícii, sú vo výsledkoch vyhľadávania skryté.
Na koho sa môžem obrátiť v prípade problémov?
Naše oddelenie služieb zákazníkom v súčasnosti prijíma viac otázok ako obvykle čo môže viesť k dlhším časom spracovania. Môžeme Vás uistiť, že Vaše zaslané požiadavky na adresu service@mercateo.sk neboli stratené. Naši kolegovia sa Vám ozvú s odpoveďou na Váš e-mail čo najskôr to pôjde.

Zároveň sa stále môžete obrátiť aj na lokálnu kontaktnú osobu e-mailom alebo telefonicky počas bežných pracovných hodín.