My Mercateo – spravovanie užívateľov a schvaľovací proces

Použite proces digitálneho schvaľovania pre celé oddelenie nákupu vo vašej spoločnosti. Vaši kolegovia si objednávajú sami a Vy máte úplnú kontrolu a prehľad o požiadavkách, zoznamoch nákupov, histórii objednávok a právach používateľov.

Nastavenie schvaľovacieho procesu »

Výhody procesu digitálneho schvaľovania

V rámci procesu digitálneho schvaľovani a digitálne zmapujete svoju hierarchiu nákupu a vytvoríte štandard objednávania pre celú svoju spoločnosť. Prostredníctvom prístupu k svojmu firemnému účtu môžete vytvoriť ľubovoľný počet používateľov, ktorí môžu nezávisle zadávať objednávky zo širokej škály produktov. Máte prehľad a vaši pracovníci dostávajú požadované položky ľahšie a rýchlejšie. Voľnotextové objednávky a nakupovanie od dodávateľov, na ktorých sa nevzťahujú rámcové zmluvy (Maverick buying) sú minimalizované.

... pre strategický nákup

  • Majte plne automatizovaný a štandardizovaný proces objednávania a schvaľovania, ktorý je bezplatný a vopred integrovaný
  • Nastavte jednotlivé pravidlá schvaľovania a úlohy pre ľubovoľný počet používateľov
  • Digitalizujte nákup na účely obstarávania nepriamych požiadaviek, a tým sa odbremeňte

... pre zadávateľa objednávky

  • Objednajte si ako špecialista pre svoje potreby: online, rýchlo, ľahko
  • Doručte požadované položky priamo a na správne miesto
  • Porovnajte ceny a vyhnite sa nesprávnym objednávkam

Hodnotenia pre úplnú transparentnosť

Automaticky získate prehľady objednávok, aby ste mali úplnu kontrolu nad svojimi nákladmi. Okrem iného dostanete komplexné informácie o nákladoch na skupinu výrobkov, objednávateľa, dodaciu adresu, nákladové stredisko alebo prehľad všetkých vašich žiadateľov o registráciu. Vneste väčšiu transparentnosť do procesov obstarávania.

Kontakt

Máte otázky alebo potrebujete podporu pri nastavovaní a používaní schvaľovacieho procesu My Mercateo?

Kontaktujte nás »

Sme radi, že vám môžeme pomôcť!