Nákup v home office:
Čo je teraz v nákupe dôležité

Keď tím pracuje v home office, riešenia decentralizovaného obstarávania sú dôležité, aby mohla prevádzka naďalej fungovať.

Pridať používateľa v home office »

Viac transparentnosti a kontroly pri nákupe v home office

Aktuálne zmenené pracovné podmienky predstavujú nové výzvy pre nákup: Vaši kolegovia musia byť vybavení potrebnými materiálmi, aj keď sa práca vykonáva v home office. Ako posielať materiál na rôzne dodacie adresy s úplnou kontrolou? Ako získate prehľad o objednávkach svojich kolegov? Ako prispôsobíte rýchlo a flexibilne nákup?

Pomocou Plug & Play okamžite a bezplatne k dispozícii:
Home Office balíček pre Váš digitálny nákup

 

Bezplatné a okamžité riešenie nákupu

Mercateo Vám pomôže rýchlo, transparentne a bezpečne pokryť potreby Vašich kolegov. Na webovej stránke zadarmo získa Váš tím prístup k obrovskému sortimentu od viac ako 30 dodávateľov - s Mercateo ako jedným kreditorom, to Vám ušetrí veľa času, náklady a zabezpečí istotu zásobovania.

Prístup pre viac užívateľov a schvaľovací proces

Vytvorte ďalšie užívateľské profily pre zamestnancov s rôznymi dodacími adresami.
Získate prehľad, čo užívatelia objednávajú, prideľujete práva a rozhodujete o schválení. Vytvorte nákupné zoznamy pre opakujúce sa objednávky.

Pozvite vlastných dodávateľov

Ak sa nechcete vzdať svojich osvedčených dodávateľov, vezmite ich so sebou! Tak sa môžete spoľahnúť na osvedčených obchodných partnerov aj v čase krízy.


DOSTAŇTE NÁKUP POD KONTROLU V PIATICH KROKOCH

Je to také jednoduché:

 

Nutzer im Homeoffice anlegen

 

Mercateo je tu pre Vás, aby Vám v tejto výnimočnej situácii pripravilo vhodné riešenie.

Vaša aktuálna výzva je našou prioritou. Preto vybavujeme Vaše žiadosti, ako Mercateo zákazníka, prioritne.


Meno*

Priezvisko*

Názov spoločnosti*

Telefon*



*Povinné pole

 

Teraz je mottom: udržujte podnik v chode a zostaňte zdraví!